Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility כרית חימום למיקרוגל שתשרת אותך ביעילות ולאורך זמן
top of page

כרית חימום למיקרוגל שתשרת אותך ביעילות ולאורך זמן


כמה כריות חימום במיקרוגל כבר קנית ולאחר שימוש קצר זרקת? בגלל הריח הלא נעים, בגלל שהן פשוט לא חיממו אותך מספיק זמן, איכות המילוי, בגלל התפירה הלקויה... אם כך, הנה כמה כלים, נתונים והכוונות לבחירה של כרית חימום למיקרוגל שתעשה יופי של עבודה ותישאר תקינה ויעילה לאורך זמן:





בחרת מצויין אם בחרת בכריות חימום למיקרוגל שנמצאות בשימוש מכוני פיזיותרפיה של בתי החולים, קופות החולים ופיזיותרפיסטים. כאן רק האיכות קובעת.


בחרת מעולה אם בחרת בכריות החימום למיקרוגל בעלות מידות גדולות. המשמעות היא שהן יספקו יותר חום ולאורך זמן.


בחרת נכון – אם מדובר ביצרן ישראלי כחול לבן ואשר הכריות שלו מיוצרות כאן בישראל. כך יש לך כתובת למי לפנות לייעוץ, לשירות למידע והכוונה


בחרת בתבונה – אם לא התפתית לקנות כרית זולה. וכידוע, במציאות הזול מתברר מהר מאד כיקר. חומרי גלם משובחים, עבודה שעומדת בביקורת איכות קפדנית, השקעה בדפי הסבר, אריזה, מוקד שירות עולים כסף אבל נותנים לך ביטחון ותמורה.



מדוע כריות חימום למיקרוגל

במידות גדולות עדיפות?


  • כרית חימום גדולה במידות תכסה יותר שטח פנים. הדבר חשוב במיוחד כשמדובר באזורי גוף כמו גב עליון, צוואר, שכמות וגב תחתון.

  • כרית חימום בעלת משקל מכילה יותר מילוי וכפועל יוצא היא צוברת יותר חום ומשך החימום שלה ארוך יותר.

מדוע עדיף לקנות כריות חימום למיקרוגל שנמצאות

בשימוש של גורמים רפואיים וטיפוליים?

עזרים רפואיים ובהם גם כריות חימום למיקרוגל מאופיינים ברמת שימוש גבוהה ביותר. כלומר, מחממים אותן הרבה פעמים ברציפות כדי להעניק לכל המטופלים (מדובר בעשרות ביום) את החימום הדרוש כהכנה לטיפול פיזיותרפי.


משום כך, ספקי שירותי בריאות כמו קופות חולים ומרכזים רפואיים עורכים ליצרן כריות חימום למיקרוגל ביקורת איכות קפדנית ביותר לפני החלטה להשתמש במוצריו, וכמובן, מוודאים שהכריות אכן מתאימות לשימוש טיפולי.

כאן אין מקום למשחקים. כרית חימום שעברה את המבחנים האלה היא כרית שאפשר לקנות בעיניים עצומות. הקפדנים והמחמירים שבגורמים הטיפוליים כבר עשו בשבילך את הבדיקות והסינון המתאים.


כר-חם היא ספקית כריות החימום הטיפוליות המועדפת על מכוני הפיזיותרפיה במכבי שירותי בריאות, כללית, תל השומר, הדסה, בילינסון... והרשימה עוד ארוכה.

ואולי זה המקום לשתף אותך בהמלצת אחד מהם:



 

להזמנות


 

לפרטים נוספים, לייעוץ וסיוע כרית המתאימה במיוחד לך ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון:

09-8617926, 09-8841048

או ישירות באמצעות כתובת המייל כאן באתר

bottom of page