Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility כריות חימום לכאבים במפרקים.
top of page

כריות חימום לכאבים במפרקים.

אחחח... איזו הקלה!

אין ספק, דלקת פרקים היא מחלה נבזית. ואת זה אני קובע חד משמעית מניסיון אישי במשך עשור של כאבי מפרקים בכלל ובמיוחד כאבי מפרקים בידיים. נכון, לא כל כאבי המפרקים הם תוצאה ישירה של דלקת. הם יכולים לנבוע מעבודה ממושכת ויום-יומית על מחשב כאשר מפרקי כף היד במנח לא נכון, הם יכולים להיות כתוצאה משחיקה או מפגיעה פיזית במפרקי כף היד שדורשות שיקום. אבל מה זה משנה? בסופו של יום, כשזה כואב... זה כואב, זה מגביל, זה פוגע בתפקוד היומיומי, זה מדכא ופוגע בחוסן הנפשי.


כר-חם – הכול מניסיון אישי

אינני רופא, אינני ראומטולוג וגם לא מתיימר להיות. אבל כבעל ניסיון אישי בדלקת פרקים ראומטית, בכאבי מפרקים ובטיפולים המלווים אותם... כאן יש לי קילומטרז' כאבים ארוך, ואשר על בסיסו (ביחד עם אשתי שבחוכמתה גרמה לכך שדלקת הפרקים נעלמה) הקמנו את כר-חם – יצרנית וספקית כריות חימום טיפוליות למוסדות הבריאות המובילים כמו: מכבי שירותי בריאות, שיבא, הדסה, בילינסון, מכוני פיזיותרפיה ומטפלים רבים.

כרית חימום מפרקים – חוות דעת

של פרופסור כספי מנהל מרפאת כאב

אשים בצד את כל הטיפולים שהרפואה הקונבציונלית מציעה - התרופות האנטי-דלקתיות, הסטרואידים וההזרקות - ואתייחס אך ורק לדבר היחיד שהביא לי להקלה. כרית החימום הראשונה שלי.

היא אמנם היתה כרית פשוטה שהסבתא תפרה – שקית בד מלאה בגריסים שהתחממה על מכסה סיר החמין לשבת - אבל היא חיממה את המפרק, ריככה את הקשיון, והביאה לשחרור, הקלה ומנוחה מהכאב.


מיהרתי לפרופסור דן כספי מנהל מרפאת הכאב במרכז הרפואי איכילוב לבשר לו על התגלית. "תרפיית חום ידועה מאז ומעולם כ'תרופת סבתא' שמרגיעה כאבים." השיב הרופא המדהים והאיש הטוב הזה בחיוך, "צריך רק לקחת בחשבון שיש חולים שזקוקים דווקא לתרפיית קור בגלל תופעות החום המאפיינות את הדלקת." הוסיף וחתם. והנה לכם - כר-חם - הכריות שגם מחממות (3 דקות במיקרוגל) וגם מקררות (כשהן נשמרות במקפיא). והפעם לבחירתכם מגוון הכריות הטיפוליות להקלה על כאבים במפרקים:


הכרית פותחה ועוצבה עפ"י הגדרת צרכים של אגפי שיקום כף יד בבתי חולים שם היא משמשת כהכנה לטיפולי פיזיותרפיה של מפרקי ושורש כף היד, ולהקלה לסובלים מכאבי פרקי כף היד.




 

לסובלים מכאבי מפרקים כמו: ברך... מרפק... קרסול... הכרית מתפקדת כתחבושת אישית. מחממים שלוש דקות, עוטפים את המפרק ומצמידים את הכרית למפרק הכואב בעזרת רצועות הקשירה.




 

סט כריות מיועד לאלה שעובדים או מבלים שעות ארוכות למול המחשב. הכריות מתאימות את עצמן למבנה היד ומשמשות כמשטח עבודה ארגונומי. חימום במיקרוגל והן "מרככות" את שורשי כפות הידיים.






ומאז אנחנו הספקים הבלעדיים של:

השמועה התפשטה לה כמו אש בשדה קוצים ומהר מאד גם עשרות מכוני הפיזיותרפיה של מכבי שירותי בריאות, כללית, בילינסון, הדסה... הפכו את כר-חם לספק הבלעדי מאז ועד היום.


 

לפרטים נוספים, לייעוץ וסיוע בבחירת הכרית המתאימה במיוחד לך ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון:

09-8617926, 09-8841048

או ישירות באמצעות כתובת המייל כאן באתר

bottom of page