Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility כר-חם מתאימה לך כרית חימום למיקרוגל בדיוק לצורך שלך.
top of page

כר-חם מתאימה לך כרית חימום למיקרוגל בדיוק לצורך שלך.


כר-חם הינו מותג כריות החימום במיקרוגל שמציע את מבחר הכריות הגדול ביותר. 12 דגמים שונים, 7 מהם למטרות טיפוליות ועוד 5 למטרות חימום, פינוק ושימוש יום-יומי. קשת רחבה כל כך של כריות חימום למיקרו מאפשרת לנו להתאים לך בדיוק את הכרית שדרושה לך. הן מחכות לבחירתך בקליק אחד...


אל מבחר כריות החימום הגדול ביותר מצטרפים

עוד יתרונות רבים מהם נהנים לקוחותינו:


הכי גדולות במידות

והתוצאה ברורה: כרית חימום גדולה יותר במידות מחממת יותר זמן ומכסה יותר שטח פני גוף. זהירות!!! השוק רווי בכריות חימום למיקרו קטנות במידות שאינן מסוגלות לצבור מספיק חום וכפועל יוצא אינן מספקות את תרפיית החום הנדרשת לטיפול אפקטיבי.

כר-חם מייצרת את כריות החימום הטיפוליות הגדולות במידות כל אחד מהדגמים מותאם לצורת האיבר בגוף עליו הכרית צריכה "להתלבש".

ביקורת איכות מחמירה

כר-חם הינה הספק הנבחר של מכבי שירותי בריאות, כללית, תל השומר, בילינסון הדסה... ועוד. ברור שדרישות האיכות של גופים אלה הן הקפדניות והמחמירות ביותר שיש. אין פלא איפוא, שהפיזיותרפיסיטים שעובדים עם הכריות שלנו יום-יום ומנהלי אגפי השיקום במוסדות הם הממליצים שלנו.

כניסתן של כריות החימום שלנו למערכי הטיפול השוטפים באגפי השיקום והפיזיותרפיה של ספקי הבריאות המובילים היא העדות החזקה והאמינה ביותר לאיכותן, לבלאי הנמוך שלהן ולכושר עמידותן לאורך זמן.

מיוצר כחול לבן

כל הפארמים מציעים כריות חימום מרביתן מיוצרות בחו"ל (סין וכדומה). ההבדל בין כריות "מיובאות" לבין המיוצרות כאן בישראל הוא עצום. מדובר במותגים לא מוכרים המיוצרים מחומרים סינטטיים, סיליקוניים ומפולימרים. והתוצאה ברוב המקרים איכות מוצר ירודה, תועלת נמוכה ואורך חיי מוצר קצרים.

כר-חם מייצרים כאן בישראל ובמקרה שלנו "קנה כחול לבן" זו לא סיסמה אלא עדות לאיכות.

הכל טבעי

כל כריות החימום למיקרוגל של כר-חם מכילות זרעי דגנים שנבחרו לאחר מחקר וניסוי מעשי עם 40 סוגי דגנים, בתוספת פרחי לוונדר שאנחנו מגדלים, והבד 100% כותנה. את ההבדל מרגישים במשך החימום שהכרית מספקת, באורך חייה, באפקט הטיפולי וביחס בין התמורה לעלות.


להזמנות


 

לפרטים נוספים, לייעוץ וסיוע כרית המתאימה במיוחד לך ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון:

09-8617926, 09-8841048

או ישירות באמצעות כתובת המייל כאן באתר

bottom of page