Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility איך בוחרים כרית חימום למיקרוגל שמחזיקה מעמד למשך שנים?
top of page

איך בוחרים כרית חימום למיקרוגל שמחזיקה מעמד למשך שנים?



פעם, לפני שנים היו רק שני יצרנים גדולים של כריות חימום למיקרוגל – כר-חם ועוד יצרן שכבר לא קיים. מאז, משווקים רבים נדלקו על הרעיון, חלקם סוחרים שמייבאים מוצרים סיניים זולים, חלקם יצרנים מקומיים מי יותר טוב ומי פחות טוב. ככל שעומדות לבחירתך יותר כריות חימום למיקרוגל כך קשה יותר לבחור את כרית החימום שתעשה בעבורך יופי של עבודה לאורך זמן. הנה חמישה כללים שיעזרו לך:



מי היצרן?

ההבדל בין כריות חימום למיקרוגל המיוצרות כאן בישראל לבין אלה המיובאות גדול. פחות מומלץ להסתמך על סחורה תוצרת חוץ שברובה נשענת על יבואני מותגים לא מוכרים המיוצרים מחומרים כימיים ו"זולים". במקרה שלנו, המילה "זול" מבטאת ברוב המקרים איכות מוצר ירודה ואורך חיי מוצר קצר.

כר-חם מייצרים כאן בישראל ובמקרה שלנו "קנה כחול לבן" היא לא סיסמה אלא עדות לאיכות.



מי הממליצים?

כל אחד יכול להעלות לאתר שלו רשימה של אנשים שממליצים על מוצריו. אולי אפילו מטפל או פיזיותרפיסט שממליץ. אבל, רק מותג אחד יכול להציג בפניך כממליצים את אגפי השיקום ומכוני הפיזיותרפיה בקופות החולים, במרכזים הרפואיים המובילים ובמכוני פיזיותרפיה וכירופרקטיקה פרטיים.

כבר יותר מ-15 שנים, כר-חם הינה הספקית המועדפת של כריות חימום טיפוליות לעשרות מכוני הפיזיותרפיה של מכבי, כללית ובאגפי השיקום במרכזים הרפואיים שיבא, בילינסון, הדסה ועוד רבים אחרים




חומרי הגלם?

אי אפשר להשוות בין כרית חימום למיקרו עשויה כולה חומרים טבעיים ידידותיים לסביבה, לבין כרית חימום עשויה חומרים מלאכותיים, פולימרים ובדים סינטטיים. את ההבדל מרגישים במשך החימום שהכרית מספקת, באורך חייה, באפקט הטיפולי ובתמורה למול עלות.

כל כריות החימום למיקרוגל של כר-חם מכילות זרעי דגנים שנבחרו לאחר מחקר וניסוי מעשי, ופרחי לוונדר שאנחנו מגדלים, והבד 100% כותנה.



דגמי הכריות?

זהו אחד הכלים הבדוקים להבדיל בין יבוא זול לבין כרית חימום למיקרוגל איכותית. היבואנים ידאגו להעלות על המדפים שניים שלושה דגמים ולהציג אותם כמתאימים לכל מטרה, בעוד יצרן מבין עניין מייצר לכל צורך את הדגם המותאם במיוחד לו מבחינת מבנה הכרית, גודלה, והתאמתה לפני הגוף.

כר-חם מייצרת 12 דגמים שונים כמו כריות חימום טיפוליות לגב התחתון, צוואר, מפרקים, מיגרנה, כף יד, סט כריות למחשב... ועוד. חלק מהדגמים פותחו במיוחד על פי בקשה של גורמים טיפוליים כמו מחלקת שיקום כף ידבתל השומר.



מידות הכריות?

כבר סיכמנו את הכלל: כרית חימום גדולה יותר במידות מחממת יותר זמן ומכסה יותר שטח פני גוף. מדפי הפארמים ואתרי האינטרנט מציעים לך במקרים רבים כריות חימום קטנות במידותיהן ולכן אינן מסוגלות לצבור מספיק חום וכפועל יוצא אינן מספקות את תרפיית החום הנדרשת לאיכות הטיפול.

כר-חם מייצרת את כריות החימום למיקרוגל הגדולות במידות כל אחד מהדגמים מותאם לצורת האיבר בגוף עליו הכרית צריכה "להתלבש".


 

להזמנות

 

לפרטים נוספים, לייעוץ וסיוע כרית המתאימה במיוחד לך ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון:

09-8617926, 09-8841048

או ישירות באמצעות כתובת המייל כאן באתר

bottom of page